Ja bättre än inget

Har precis varit ute på en snabb promenad, ingen power men lite träning ändå. Spände magmusklerna under promenaden så det blir nog bra. Har ju varit utan träning en heeel vecka pga att man varit sjuk:(  Så mitt träningsschema blev uppskjutit.

Men denna veckan ska jag följa träningsschemat även om det inte innebär hård träning så ska jag genomföra allt ändå.

så....denna veckas träning:

Måndag: powerwalk långintensiv cardio...(.blev bara 60 minuter ungefär.)

Tisdag: styrketräning- ben,rumpa och mage   cardio efteråt (max 15 min)  
  uppdaterat!!  Och jag har en jäkla träningsvärk aaajajajaj haha

Onsdag: powerwalk-lågintensiv cardio     lite mage efteråt

Torsdag:  styrketräning  armar-bic,tric 

fredag: VILOdag

lördag:springtur?

söndag: får se vad det blir



Åh, hoppas hantverkarna går hem snart, står inte ut med mer oväsen för idag. Ikväll är det fortsättning på "ARN" spännande!:)


Nu ska jag få i mig käk och sedan ta en snabbdusch!

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Grymt träningschema=)

2010-04-13 @ 10:13:20
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0