Yoga!


Obs! bilden är spegelvänd

God förmiddag!

Sitter oh äter en försenad frulle. La mig och sov en timme efter yogapasset vilket var skönt. Idag är det söndag och jag ska tvätta klockan två, poha tradigt men det behövs verkligen! Har ett berg av tvätt:S

Sedan ska jag inte göra mycket mer idag än ta det lugnt. Förbereda sig inför veckan. Jo, i veckan kommer elektrikern och installerar elen o sedan veckan därefter drar renoveringsprojektet igång, det är iallafal beräknat till att börja då. Och då får jag pendla från malmö till Svalöv vilket lär bli jobbigt men de får gå. Ska ju bo hos päronen under renoveringen. Hoppas vi inte slår ihjäl varandra dock under dessa x antal veckor:S Jag får fly huset ifall det blir för jobbigt. Fyra vuxna plus tre katter ska leva under samma tak i antal veckor. Men det ska nog gå bra. Det blir vad man gör det till.


Här kommer veckans träning:

Måndag- VILA
Tisdag: styrke- biceps o triceps plus cardio sammanlagt 60 min
Onsdag: powerwalk 60 min  plus mage
Torsdag: styrke - axlar o bröst   plus cardio sammanlagt 60 minuter
Fredag: powerwalk 75 minuter plus lite mage
Lördag: jogga 45 minuter
Söndag: fitnessyoga 85 minuter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0