En avrunding på denna dag

Har tittat på fortsättningen av serien ARN, gillar den, äventyrlig, romantisk och spännande på samma gång:) Me like!

Denna vecka kommer jag inte hinna skriva så mycket i bloggen. På torsdag åker jag "hem" till päronen v, ka fira påsken där:)

Idag har det blivit lite träning- en timmes powerwalk och 40 minuters styrke för ben och rumpa. Imorgon powerwalk (med T) igen och styrketräning för bic och tric. Och på onsdag blir det axlar och även en powerwalk. Kör hårt nu tre dagar i rad eftersom jag ska vila på torsdag då jag inte hinner träna. Men det blir bra.

Ska på 3 jobbintervjuer i nästa vecka så de blir full rulle. Funderar mycket kring sommarviket där jag praktiserar. I helgen var det helt kaos bland vårdtagarna så idag höll de sig ovanligt lugna, skönt för oss andra:P

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite tills jag somnar:)


Syns när vi syns bloggen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad spännande med jobbintervjuer... lycka till!

2010-03-29 @ 22:11:58
Postat av: Anonym

verkligen haha jag har firat fyra födelsedagar i mars, två nära vänner har fyllt 25 och både mamma och pappa har fyllt - blir ju ruinerad:)

2010-03-31 @ 09:51:41
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0