träning


Jag mår illa.....åt för mycket godis. Skulle ju bara äta halva kakan. Dock är det hög kakaohalt men men även de är inte heller bra i mängden. Skulle nog käkat en smörgås också för att bli mätt på maten. Nåja. Har ju tränat hårt ikväll. Först ett styrkepass för axlar och bröst.Sedan en springtur. Där halva rundan blev ganska hög puls, härligt:) Det är jobbigt i början men när man kommit över den "jobbiga" tröskeln så känns det bara gott. Nu vet jag när jag är sugen på lång runda. Trots att jag var trött i benen så var jag sugen på en längre springrunda. Det tog dock bara 40 minuter eftersom halva rundan höll jag högre tempo. Det är mysigt, så det har blivit som en tradition för mig på fredagskvällen. Hemma från jobbet, träning-styrke och avslutar med en längre springrunda, mysigt:) 

Denna veckas träning:

Måndag: styrke för benen o rumpan o sedan lite dansaerobic.
Tisdag:en seeeg springtur på 45 minuter och sedan magträning 15 minuter
Onsdag: styrke biceps och triceps 40 minuter (var så slut efter styrketräningen att jag knappt körde nån cardio)
Torsdag:powerwalk på 50 minuter (mer hann jag inte)
Fredag: styrketräning axlar o bröst  30 minuter, springtur på 40 minuter ( halva hög puls)

Imorgon blir det utgång i heösingborg,trevligt trevligt:)
Söndag har jag inte bestämt än.

 

Nu får jag vila magen och imorgon blir det soooovmorgon , åtminstone till nio för halv elva ska jag klippa mig:)

Nu återgår jag till tevemyset=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0