Då var man äntligen igång med träningen igen:)


I måndags startade jag träningen igen och det kändes så bra. Det var tänkt att jag skulle börja med en mjukstart men det blev ett rena rama crossfitpass haha, med favo-instruktören. Hon hade dessutom ett sprilans nytt pass som då var tuffare än det förra. Men kul var det!  Dagen efter var jag tvungen att prova på en joggingtur, lite dumdristiskt kanske och mycket riktigt, kroppen var inte redo för det, inte ens för en JOGGingtur. Det blev mer lunkande och flåsande, ville så gärna öka men kroppen pallade inte....Blev för bra med dunderpasset dagen innan.  Så idag,onsdag vilar jag, sedan ska jag nog ta ett gympass imorgon kanske eller så blir det på lördag. Får se om jag orkar imorgon, då jag stiger upp fyra och jobbar till två. Brukar inte få ihop den tillräckliga sömn min kropp behöver för att orka träna när man går upp klockan fyra.

Men än så länge har jag hunnit med 2 pass och nu är det känslan som gäller. Kör på det som känns bäst, tar det med ro, ingen press och kanske blir det bara 3 pass denna vecka. Men det är inte "bara"....man får ta de lugnt i början. Har ju vilat en hel månad så nu gäller det att känna efter vad kroppen vill.



Dagsformen....tagen förra veckan.Måste nog medge att jag blivit lite bredare i midjan. Men med rätt kost och träning igen så ska de nog vara tillbaka i formen jag hade i tidig vår.


Kommentarer
Postat av: Johan

Nu blrjar du se ut som en människa och inte en tunnis. Välkommen till verkligheten och en sundare kropp.

2011-08-11 @ 00:03:20
URL: http://www.swefitness.com
Postat av: Jennie

"Bara" tre pass tycker inte jag är så bara, det är väl alldeles lagom!

2011-08-11 @ 01:29:40
Postat av: cilla

Johan: tack men det ska justeras med bra kost o träning,så är det bara.Ska tillbaka till min gamla form!

2011-08-11 @ 05:12:38
Postat av: Rebecca

Jag tycker det ser skitbra ut! Sänk kraven på dig själv, jag vet att det är svårt - men vi måste jobba på det!

Kram

2011-09-07 @ 08:49:57
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0