God Jul och God fortsättning samt veckans träning

God fortsättning på julen! Imorgon är det dags att åka tillbaka till jobbet igen. Ärligt talat så är jag inte alls sugen. Fy vad man vräkt i sig denna jul, alltid likadant varje år. Men i år slår jag slaget i chokladkrängandet. Tror jag ätit flera kartonger:S 

Nåja, veckans träning

Vecka 51


Måndag: Powerwalk i 75 minuter

Tisdag: VILA

Onsdag: afrodans 45 min

Torsdag: VILA

Fredag: powerwalk 20 min

Lördag: löptur 45 min, fartlekar  plus magövningar 4 övningar

Söndag:morgon: intensiv(med benövningar på bänk) löptur 35 min    em: rask promenad 30 min


Promenader: 3 st

Löpning: 2 st

övrig cardio: 1 st

Vila: 2 st

Totalt:5 pass

Övrigt: Ingen styrkeräning alls denna vecka förutom lite styrka för benen på bänk under springturen. Men nästa vecka ska jag försöka få in lite styrleträning. Vet att jag bara är ledig en dag nästa vecka och hinner inte till gymmet på lördagen efter jobb och på nyårsdagen är det stängt. Får försöka passa på efter jobb, hur trött jag är ändå.


Nu ska jag fortsätta njuta av julen!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir att du skriver det:)SJälv känns det ju sådär, jag menar för några år sen kunde jag ju hålla den tiden under hela lopp, men man kan ju inte alltid vara hur bra som helst haha

kram

2012-01-06 @ 04:12:24
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja kräk är ju ingen höjdare, ibland måste det dock vara så jobbigt men INTE riktigt så jobbigt:) Om du måste gå av har du för hög hastighet, kör 2 min på 14 istället så orkar du 15 efter några ggr:) Är viktigt att man orkar fullfölja:)

2012-01-08 @ 06:20:46
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0