Lite uppdatering igen då

Nu är det dags för lite uppdatering igen. Har inte haft tid eller ork att blogga på ett tag. Men jag har skött träningen i den bästa mån.


Vi kör en "veckas träning": vecka 49

Måndag: Dans fuega 45 min

Tisdag: GYM- biceps-triceps och bröst plus två magövningar  60 min

Onsdag: löpintervallspass 30 minuter sedan mage 7 övningar plus plankan alla sidor x 3och därefter 15 minuters intervall på crosstrainern

Torsdag: VILA-aktiv vila rask promenad från jobbet 40 min

Fredag: löpintervallpass 30 minuter sedan mage 7 övningar plus plankan alla sidor x 2

Lördag: Rygg och axlar 50 min

Söndag: VILA (inställt afropass:()


Cardio:  3 plus 1 promenad

GYM: 2 st

Vila: 2 st

Totalt: 5 pass

Övrigt:
Jag är nöjd. Förutom afropasset. Men nu ska jag försöka se till o köra 2 intervallpass i veckan. Behöver komma igång med konditionen ordentligt och förbränningen igen. Men intervallpassen får bli på de lediga dagarna då man är helt slut efter jobb. Har ett fysiskt jobb.Men som belastar musklerna fel så på gymmet får jag rätta till dem. Vardagsmotion får jag VARJE dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0