deppig och..frisk?

Jo nu är jag VÄL frisk........Men de känns inte så. Har haft en REJÄL dos av influensan. Vilket resulterade vila från träning i över en vecka. Nu är jag så gott som frisk men ack så TRÖTT. De sägs att de som haft den rejäla influensan med feber och ont i halsen-symtom kan räkna med att tröttheten sitter kvar flera veckor efter. Kul? NOT. Det fick jag erfara idag. Idag gick jag till gymmet efter en LÅÅÅÅÅÅNG tids VILA och det kändes att man varit borta en lååång tid. Jag var såå ORKESLÖS. Körde ben och rumpa och mage men de blev lite ben och rumpa och lite mage. Halvt mage. Sedan kände jag att migrän var påväg SOM VANLIGT så jag avbröt träningen. Detta var det SÄMSTA pass jag någonsin varit med om. Nu äter jag lite mat och tagit en panodil i hopp om att stoppa migränattacken.  Nej, jag var riktigt gråtfärdig idag. Vaknade deppig också. Fick inte sova ut för katt*/&%¤## heller. Ska försöka komma i säng i tid ikväll så jag kommer upp i tid imorgon och träna igen , jo nog fan ska jag träna! Jag ger mig INTE! Nu har jag varit borta så länge från träning , därav nedstämdhet men jag ska komma tillbaka igen! Jag ska tillbaka till de gamla vikterna igen......Jag ska komma upp i den träningsformen jag hade INNAN jag blev sjuk. För att jag VILL,KAN och SKA! Och inget mer jävla socker  som ger en migrän dagen efter!

Imorgon kör vi igen! Slut på vilan!

Nu blir det till att skicka iväg en massa ansökningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0