Veckans träning v 8



Måndag: gym-ben halvdant pass pga skallebank , sämsta passet ever! Men de blev iaf av!

Tisdag: kv:dans fuenga 45 minuter

Onsdag: löpning 35 minuter varav 5 intervall  magpass (ultrasnabbt) 15 min

Torsdag: fm:pw "uppvärmning" 15/20 promenad x2  gym-armar-bröst-tric-bic kv: dansfuenga 45 min

Fredag: fm:pw "uppvärmning" 15/20 min promenad x2 gym-rygg och axlar- avslutning med magövningar på flowinmattan

Lördag: vardagsmotion- flera promenader VILA

Söndag: VILA


Gym: 3 st
Cardio: 3 st varav 1 löppass
totalt 6 pass

Övrigt: planen var att börja med en lugn träningsvecka efter man varit sjuk men nästa vecka kör jag igång ordentligt igen, måste få ihop intervallspassen.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: aha:) vad kör du för cardioträning och vad har du för mål?:)

2011-02-28 @ 07:29:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: det låter some tt sunt mål:)

2011-02-28 @ 12:50:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0