Ny vecka och NYA friska tag!


Då är vi igång med nya träningsveckan:) I måndags blev det ett bra löppass med intervall x 5, ökade till 15 kmh. Sprang i 35 minuter. Trodde jag kört slut på kroppen efteråt men hade MER ENERGI EFTER löppasset än före. Idag har jag fått en hel del fixat. Det STORA tvättberget är borta, tvättade klockan 06.00-10.00 idag och sedan traskade jag till gymmet för axlar och rygg. Under dagen ringde jag två viktiga samtal, fxade lite pappersarbete. På kvällen stack jag iväg för att dansa zumba, oh vad roligt det var idag, fick upp pulsen ordenligt tack vare instruktören. Det gör mycket på vem som leder. Denna ledare har såå mycket energi att hon aldrig blir trött typ...men så ser hon ut därefter...värsta vältränade kropp med markerade axlar och grym rygg. Faaan vill också ha ju! Förra tisdagen tycktes jag skymta mina vältränade gener men de var borta idag, haha:P  Nej, tror det berodde på tre olika saker....fel linne, vätska i kroppen(menstid) och jämförelse med en grymt vältränad kropp. Nej fara fara.....man ska INTE jämföra sig med ANDRA. Det finns bara EN person man ska jämföra sig med och det är sig SJÄLV!

Nepp, nu ska jag ut i köket och diska upp lite så man har ett rent kök till imorgonbitti, sedan sova för imorgon väntas ett FÖRHOPPNINGSVIS grymt löppass!

Gooodnight folks:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Så sant som det var sagt:)

2011-01-27 @ 04:04:38
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0