Veckans träning v 4


måndag: cardio-löpning 35 minuter varav 5 intervaller plus mage

tisdag: fm:  uppvärmning pw 15 min gym-axlar och rygg 35 min  pw hemåt 15 min              kv: fuenga dans 45 min

onsdag: cardio-löpning 35 minuter plus mage

torsdag: pw 15min uppvärmning  bröst biceps, triceps 30 min pw 15 min

fredag: VILA

lördag: pw 15 min uppvärmning  gym lätt axlar o rygg -löpning 20 minuter  plus plankan x 2 alla sidor

söndag: VILA


gym: 3 pass
löpning: 3 pass
vila: 2 dagar
övrigt: 1 pass dans

totalt: 7 pass

Jag är nöjd med att jag hann med 3 löppass denna vecka.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja förvånad själv att jag kan springa 5 km på dryga 20, bara trycker ifrån liksom

och BRA att du påmind mig har ju heelt glömt att sammanfatta v 4:) Hur är det med mitt minne nu egentligen kan man undrahaha

Hoppas du har en fin tisdag!

2011-02-01 @ 12:01:20
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fasiken vad bra tränat!

2011-02-01 @ 13:44:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0