Behöver endorfiner NU!


Usch vilken konstig dag! Solen skiner och jag kan inte vara ute och sola för då blir jag bara slö och orkar inte ge allt på dansen sedan! Jag känner mig totalt UTÅ idag,varken det ena eller det andra. Rastlös eftersom jag inte fått träna ÄN. Då jag hoppade styrketräningen för att ha ork till ett långpass med dansfuegan. Vet inte riktigt om det var en bra ide med tanke på hur jag känner mig just nu. Riktigt jobbigt kan jag säga. Nåja, får hålla ut ett par tmmar till bara. Snart ska jag käka lunch..... Vet inte vad jag ska ha på heller, har ingen lust att ha på mig nåt särskilt. Egentligen vill jag bara trampa iväg i leggings och långlinne men det ser inte klokt ut att vara ute med sådana kläder bland folk. Shit, ja ni hör ju själv hur patetiskt det låter. Usch jobbig dag då alla hittar på nåt kul och men själv lär man sitta i sin ensamhet och vara rastlös. Nej inte länge till. Ska ju dansa! Men känner mig redan slö och solen skiner utanför....press press igen....Nej....Jag behöver nog inte vara orolig över att jag ska inte ska nån energi i kroppen till dansen. Det räcker nog och blir över, är ju så rastlös nu! Behöver endorfiner NU!

Men snart så.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad dansar du nu?

2011-06-03 @ 15:20:22
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0