Sommaren är tillbaka?


Nu är det sådär varmt igen att man kokar helatiden. Har sprungit upp o ner från tvättstugan och städat i tvättstugan. Så jäkla varm. Det fläktar knappt i lägenhet. Skulle det inte bli regn ikväll? Är det så här fint väder imorgon också blir det stranden även om jag behöver städa men det gör jag efteråt. Först gymmet-sedan stranden och därefter städning:)

Usch känner mig irriterad, är så äckligt varm och magen är svullen, hatar det! Tror det är allt jävla mjöl. Ska undvika bröd och pasta nu! Iallafall äta med måtta och bara äta sådan pasta som är fullkorn.

Tränade i förmiddags. Var väldigt sugen på att springa idag, ställde mig först på crossen men efter ett par minuter övervägde jag löpbandet. 30 minuter skulle väl inte påverka så mycket? Jag började värma upp lite på 10 km/h...efter fyra minuter ökade jag till 11 km/h....sedan ökade jag till 12 km/h men gick ganska snabbt tillbaka till 11, 4 och höll på där emellan 11-12 tills det var dags med första intervallen.....Benen var sega och trötta efter det grymma dans-fuego passet igårkväll. Det var ju ett pass med fav.instruktören. Tyvärr var det sista fuego-passet för terminen snyft. Får köra hårdare i gymmet då istället.  Jag körde 4 intervaller på 14 km/h x 1 minut var. Blev svettig som en gris. Tar mer och springa märkte jag. Ska nog varva mina cardio-pass med löpband och crossen. Sedan körde jag mage....fällkniv x 3 , vanliga situps hela vägen x 3, kabelcrunch(lr vad det heter för magen)x3 , " vindrutorkaren"x 3, fällkniv med twist på bänk med vikt x 3, höftböjare på bänk x 3, ländryggslyft x 3 och vanliga situps med stöd på boll x 3. Sedan löpbandet och 15 minuter till. Sedan var jag dyngsur! Men gott var det.

Åh vad jag retar mig att jag inte tog mig till stranden idag:( Men man vet aldrig med vädret! Imorgon som sagt om vädret håller i sig. Skulle dock regna ikväl, nåja får se hur de blir med den saken.

Nu ska jag hänga upp den rena tvätten....fast blir så varm av att röra mig bara och magen är så svullen gaah....vill helst bara ligga ner och vila....vila magen.Vet att den märkligt då brukar lugna sig.
Nepp, tvätten var det!



Kommentarer
Postat av: katta

Jaaa du haha bra fråga. Mina svar skulle nog va



1. Jag skulle förmodligen dö av skräck om jag vaknade upp som en kanin. Jag skulle inte ta tillfället i akt att varken skutta eller äta morötter, jag skulle krevera.



2. Varken eller! Ofcorse? JAg vill inte välja hahaha.. jag vägrar.



3. Vattenmelon utan tvekan!



Kramkram

2011-06-24 @ 00:45:32
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0