Tappat sugen

Jag har tappat suget för träning. Vet inte om det bara är för tillfället men hur som helst hoppas jag att det kommer tillbaka snart! Idag var jag totalt omotiverad, inte ens styrketräningen fick igång mig. Jag orkade inte traska till gymmet för var totalt osugen på det.

 Tog min cykel och värmde istället upp fem minuter på rodden när jag kom till gymmet. Väl inne på gymmet var det kvamligt och jag undrade hur jag skulle fixa det. Jag gick till bänkpressen i smitmaskinen och körde 3 stycken bröstövningar,ökade faktiskt med två kilo haha wow:P  Sedan körde jag några bicepsövningar varvat med triceps och en bröstövning till. Sedan ställde jag mig på löpbandet och körde powerwalksintervaller.....hög hastighet och lutning i 20 minuter....Sedan körde jag hem. Nu är det dans-fuega och jag sitter här. Jag vilade från träning igår och ändå kände jag ingen abstinens som jag brukar göra.

 Idag struntar jag i dansen och känner varken rastlöshet eller abstinens....Kroppen kanske behöver vila? Lite gnutta gnista finns det för träningen och den ska jag bevara!
Så imorgon blir det intervall på crosstrainern eller så kör jag lite crossfit...Får se. Kanske bör variera lite. Variation är både bra för kroppen och för resultaten.  Hrm...jag lär nog inte orka köra crosstrainern i 45 minuter samt köra crossfit för magen efterår. Eller så gör jag vanliga magövningar efter varandra istället och kör 45 minuter. Får se hur pigga benen är. Eller så lägger jag till ännu en styrketräning.....Brukar vanligtvis köra styrke varannan dag men får se vad jag är sugen på imorgon. Just nu vill jag ha VARIATION på träning! Finns ingen som lägger upp program för mig så får göra det själv.

Sedan har jag ågren som VANLIGT för att jag ätit för stora mängder socker under helgen.....

Nu kommer en kostlistapå vad jag stoppat i mig för "skit"



Torsdag: En godispåse för 9 kr.....kostade 3,90 hg


Fredag: En HEL påse med bilar 160 gram , en halv halvliters glass (Nogger),50-60 gram salta cashew eller nåt , några glas PepsiMax


Lördag: En halv halvlitersglass(nogger) PLUS en halvliters burk med häägendazs glass/sorbet , 50-60 gram salta cashewnötter , några glas PepsiMax


Söndag: 4 st aftereight chokladbitar, 2 st dumlekolor, 3 st sjöfrukter o en massa glas pepsimax



Måndag: 1st liten tårtbit, 1st drömkaka.



Det värsta är hela påsen med bilar i fredags och glassen i lördags *skämmas*


Kommentarer
Postat av: tina

Skäms inte kvinna, NJUT!!!! :) Livet ska vara underbart!! :)

2011-06-07 @ 20:39:56
Postat av: Johan

Lördag hela veckan?;)

2011-06-07 @ 20:43:01
URL: http://wwww.swefitness.com/blogg
Postat av: Jennie

Det är dumt att lägga känslor i det man äter.. iaf så här i efterhand för det går ju ändå inte att ändra. Tänk istället hur mycket du tränat... det ger ju bara en bra balans med lite godis också!

2011-06-07 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0