Veckans träning




Vecka ????


Måndag: cardio : crossen 30 minuters intervall sedan magen 6 övningar plus 1 rygglyft. Sedan 15 minuters
intervall tung motstånd på crossen.



Tisdag: fm: uppvärmning rodd 5 min, styrketräning- bröst,triceps och biceps 60 min, sedan 20 minuter PW-intervall på löpbandet.  Kv: dans fuega 45 min



Onsdag: cardio: intervalllöpning 30 minuter sedan mage 7 övningar plus 1 rygglyft. Sedan 15 minuters löpning.



Torsdag: styrketräning, uppvämning 5 min cross, styrketräning baksida axlar och rygg 50 minuter. Sedan 20 minuters PW-intervall på löpbandet.



Fredag: VILA

Lördag: VILA



Söndag: afrodans 42 minuter.


Styrketräning: 2 pass

cardio: 4 pass

övrigt cardio: uppvärmning och efter-cardio

Totalt: 6 pass


Kommentarer
Postat av: katta

Tack tack tack!!! :) JA hon är alldeles underbar hehe! Celsius det är faktiskt bra, eller ja alltså jag vet inte om det är psykiskt men jag blir som en liten duracell kanin, det negativa är att jag är det jävligt länge så jag har skit svårt för att somna på nätterna....jag har dragit ner på celsiusintaget nu! ;D haha.



Taaack! Jag är bara rädd att se ut som en gris, tjock och rosa. Hmmmm känns som en obehaglig kombo! ;) hahaha kram!

2011-06-27 @ 21:53:06
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Anonym

bra vecka:)

2011-06-30 @ 03:42:23
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag dansar på forever här i Eskilstuna :-D

2011-06-30 @ 09:00:29
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0