Veckans träning!


Måndag: crosstrainern intervall 30 minuter  crossfit-mage x2  kondition 15 minuter (minns ej om de var cross eller löpband.



Tisdag: PW till gymmet 20 min, bröst,biceps,triceps 40 min PW från gymmet 20 min



Onsdag: crosstrainer intervall 30 minuter plus mage och sedan crosstrainer (intervall) 15 minuter



Torsdag: kv: Dans-fuega långpass 70 minuter



Fredag: PW till gymmet 20 min,axlar,rygg och mage 50 min , 15 minuter crosstrainer, PW från gymmet 20 min



Lördag: PW till gymmet 20 min , ben o rumpa 50 min, 10 minuter crosstrainer PW från gymmet 20 min



Söndag: VILA



Styrketräning: 3 st

cardio: 3 st

totalt: 6 pass

övrigt: lite cardio här och där....


Kommentarer
Postat av: Nathalie

heja bruden :)

2011-06-09 @ 10:06:47
URL: http://nattis.kroppsnytt.se
Postat av: Nathalie

Man kan ju tyvärr inte punktförbränna men att träna hela kroppen och köra förbränning brukar göra susen. ju mer muskler ju mer förbränner du i vila. styrketräning blandat med raska promenader/joggning/cykling is the shit tror jag :)

2011-06-09 @ 14:18:49
URL: http://nattis.kroppsnytt.se
Postat av: Nathalie

ja maten är A och O tyvärr. Sköter man maten så händer det mesta faktiskt, tillsammans med lite träning. keso, kesella och ägg äter jag mycket utav. och sedan är det ju att lägga på minnet att inte äta MASSOR utan lagom. Lagom är bäst :)

jag är 173cm. och väger just nu mellan 58-59kg .)

2011-06-09 @ 16:41:53
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0