Fina Fredag

Ja, sov väl inte det bästa som vanligt. Men morgondagen bjöds på besök av finaste hantverkare(som dessvärre är upptagen:() som skulle fixa till dörren (IGEN?) Men det behövdes inte göras nåt med min dörr eftersom det redan var gjort. Och det hade de inte fått reda på, dåligt.Men de(han och hans kollega) slapp iaf göra't. Hehe.
När jag skulle bege mig till gymmet mötte jag honom igen utanför och han gav mig ett leende och hälsade igen(haha). Han är så fin men men förbjuden frukt. Jag får söka lyckan nån annastans. Men det leendet gjorde min dag!

Men jag kom till gymmet och såklart var löpbandet upptagna igen. Så jag fick snällt ställa mig på en crosstrainer(så borring) och trampa lite tills löpbandet blir lediga.Det såg ut som de inte skulle bli lediga på ett tag så jag ställde in mig på att det blev crosstrainer idag och ställde in tiden på 45 minuter men just då blir ett löpbandet ledigt och jag rusar dit haha. Värmer upp numera på 11 km/h direkt i fem minuter. Nej vi säger så här:Intervaller i 30 minuter varav 4 gånger.15 minuter jogging/löpning, sista minuten spurt.Lite över 9 km och 45 minuter sammanlagt. Var gött svettig. Sedan körde jag lite magövningar, situps x4 på boll(har fått bra balans), sådana rygg/ländrygg-övningar x4, höftlyft på bänk x4 och sidoövningar-"vevaren" x4.  Sedan var jag nöjd och slängde i mig i swebar direkt. Snackade lite med J i receptionen sedan trampade jag hem.
Väl hemma, togs en snabb dusch och sedan lagades det mat-chili corn carne-snabbt och enkelt och gott. Efter käk i magen tog jag tag i städningen, plockade, dammsög,tvättade golvet samt rensades det på balkongen.
Bort med allt skräp som legat sedan stormarna. Och alla gamla ruttna illauktande blomster slängdes i en stor svart säck. Sopades och nu ser det bättre ut.

Sedan blev det iväg till Netto för att handla lite gott som en massa frukt och annat nyttigt. Inget godis, har en Ben & Jerry -burk i frysen som ska antingen ätas ikväll eller på söndag:)

Nu inväntas snart fredagsmyset:)



Dagsformen på magen....iofs några dagar sedan men så här ser den ut SPÄND....Inte mycket att hänga i granen. Men dåligt ljus OCH det lär bli bättre med en massa löpning=fettförbrännande.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så mkt!:) jad et är så härligt att förbättra sig! :)

2011-03-25 @ 22:08:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Embo

Hej! "Halkade" in på din blogg och det är alltid kul att läsa om andra tjejer som tränar mycket och vill ha rutor på magen =) Jag vet att man själv att tycker att det kan bli bättre men jag tycker iaf att din mage ser platt och snygg ut!

Fortsät kämpa =)

2011-04-07 @ 23:11:07
URL: http://fitnessguru.se/embo
Postat av: Matilda

Lite bränna så är du i topp! Tycker det ser riktigt bra ut!

2011-04-17 @ 20:35:01
URL: http://epinefrin.blogg.se/
Postat av: Zahra

Shit, fin fint! :D Önskar jag fick fram mina men det verkar ta decenier innan de kommer fram. :p Fortsätt så! :D

2011-05-27 @ 15:06:25
URL: http://ensamtjejpagymmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0