Problem med maten...igen

Nu är det jobbigt igen med kosten. Förstår inte varför. Känner konstant hunger helatiden trots att jag äter regelbundet. Äter en rejäl frulle med havregrynsgröt, nervispad äggvita o äpplemos, sojakaffe. Sedan sprang jag.

Dagens matintag:

Frukost: havregrynsgrötmed linfrön ochnedvispad äggvita med äpplemos . ett glas juice och en kopp sojakaffe

Träning: 60 minuter

efter träning: proteinbar(ALDRIG mer, bättre med nötter)

En timme efter träning: Lunch : LCHF-fläskpannaka och massa grönt

3 timmar efter mellis: lite keso, 1 kiwi, 1/2 banan, 1 näve hasselnötter,linnfrön, lite solroskärnor och en kopp sojakaffe

2 1/2 efter melliset var jag hungrig igen SUCK!  Då värmde jag middagen: köttfärsröra med kikärtor, grönsaker och en morot. 

Kände mig inte helt mätt.......så under kvällen har det hunnit intagits en hel del skedar jordnötssmör,ett päron och så en ostsmörgås:S

Nu står magen ut som en ballong....som den gjort i flera veckor.  Verkligen trött på det. Skulle kunna äta mer, sjukt eller vad? Nu är det nog psyket, lever stressen kvar inom mig? Eller har jag lagt om kosten fel så kroppens system blir kaos?

Jag tror att jag ska äta kolhydrater till LUNCH och INGA kolhydrater till middag och kvällen. Så som jag gjorde tidigare. Och dra ner på nötter....och torkad frukt! Då kan man lika gärna käka godis om man äter torkad frukt. Det får man hålla sig till helgerna. Hade torkad frukt i melliset NOT good at all! Så nu ska jag försöka hitta tillbaka den kostväg jag hade förut då det gick bra och magen inte var så förbannat svullen.

Jaja energin jag har i kroppen ska väl ge mig energi till träningen imorgon!




Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja jag ska ut och shoppa second hand imorgon. ÄLSKAR det verkligen, jag kommer alltid hem med en sinnessjuk mängd grejer ^^

2011-03-14 @ 22:04:18
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: lovisa

sv: nej jag förstår dej helt och hållet! det känns som att det inte ens är kul att träna, mage spec då då man känner sig som en jävla ballong! just dessa piller kostar 180kr tror jag, hoppas de funkar för mig!

2011-03-16 @ 15:58:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0