Väntan?

Goddagens Lördag.

Japp, det var tänkt att jag skulle på en "dejt" idag men personen verkar inte höra av sig idag. Han undviker nog. Eftersom vi båda kände, eller han kände att vi inte hade så mycket gemensamt då han är GLAD för att festa. Hade jag vetat att han skulle dissa dejten så hade jag planerat in nåt annat. För fan vad tråkigt det är att sitta ensam i sin lägenhet och vara osocial:S  Tycker bara det är dålig stil att han inte hör av sig, bara undviker att höra av sig. Först var han så haj på att ses sedan har det bara svalnat från hans sida. Jo men då gör det detsamma för min del. Äsch  Blev redan besviken då han ändrar sig "typ" och säger att han bara har tid o ses på dagen eftersom han ska ut(och festa) på kvällen med sina polare för de vill fira hans nya jobb.Så intresserad var han.  Äsch, skit ihonom. Ooops nu dök han upp på MSN, han hinner ej träffas idag. No shit sherlock Holmes?!

Gymmade imorse, lite av varje-ben men mycket fokus på rumpan. Den börjar försvinna:S OGILLA! Det blev iallafall 4 st djupa knäböj i smithmaskinen, 4 st utfall med hantlar. Sedan körde jag lite armar, lite axlar, lite biceps och så 4 st vadpress och avslutar med masken typ.....på flowmatta, träning för magen. Sedan traskade jag hem. Fick låna en bok om olika gymövningar av en instruktör på gymmet. Skit bra bok. Ska väl ägna resten av lördagen till att läsa i den. Vill ju lägga mer träning på rygg, vill lära mig mer om muskler och vad de heter och hur de fungerar osv. Så snyggt med en stark och vältränad rygg samt axlar.


Hoppas på nån bra, spännande film ikväll. Nu blir det att tvätta av sig sminket och hoppa i myskläderna och invänta kvällen.



Kommentarer
Postat av: eemmaaj

B&J:O

2011-03-26 @ 19:22:09
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: vad skönt :) Jag hade också mys, och idag under Earth Hour - levande ljus, sällskapsspel, massage och lite Harry Potter ^^ Vad gjorde du under Earth Hour? Deltog du?

2011-03-26 @ 23:02:24
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

Hejsan!



Jag tänkte meddela att vinnaren i ben and jerry's tävlingen nu är dragen, så kika in och se om det blev du. Blev det inte du den här gånger så kommer det fler roliga tävlingar med fler chanser.



Kram / saveu.blogg.se

2011-03-27 @ 14:46:04
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0