frustrerad!

Ååhh vad jag känner mig frustrerad idag. Jag var helt seeg imorse när jag vaknade. Kroppen var seg och kändes orkeslös men till gymmet skulle jag ändå. Körde axlar och rygg , gick ganska bra men musklerna kändes trötta.Gjorde mitt bästa och traskade hem. Ikväll är det dans-fuega och det VILL jag GÄRNA gå på. Så jag behöver nog ta och vila lite eftersom jag inte fått så mycket vila inatt.


Jag hatar kärleksproblem, jag vill inte vara singel längre. Och jag hatar att se alla killar som man typ "dejtat" hittar någon....Allt kan man se på FB, borde egentligen bojkotta FB eftersom alla människor lägger upp sina liv där. Man läser om andras "lyckliga" liv. Och det är inte roligt, bitterfitta som jag just nu känner mig. Blir ingen solning idag heller då solen vill gömma sig Nej, om man ska försöka komma till ro, det vore skönt. Så benen och resten av kroppen orkar dansa ikväll!


Imorgon är det fredag-hem till Malmö, najs najs najs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja bloggar och Facebook är farliga när man känner sig nere, för där är ju alla superlyckliga 24/7... men jag är själv en sån som hellre skriver om en bra än en dålig dag så jag ska inte säga nåt :) Ha en fin helg!

2011-05-12 @ 13:13:39
Postat av: Hollie

Jo, alla verkar vara superlyckliga på FB......men vem vet hur de egentligen har det innerst inne. Det är väldigt lätt att ljuga på FB....eller "sockra" sanningen lite! Kanske för att försöka skapa sig en bra image utåt...vad vet jag?

Hur som helst tycker jag att du är himla härlig och följer din blogg. Ha en trevlig helg =)



/Hollie

2011-05-13 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0