Ingen nyttig vecka här inte

Ujuj vad det spårat ut med kosten denna vecka. Började med att jag köpte en nutellaburk i måndags eftersom det var extremt billigt och jag inte ätit det på lääänge. Som tur var det "bara" liten burk.  Sedan i torsdags hoppade jag dansen på kvällen och fikade onyttigt samma dag. Och så var det fredag och det nya marabou.....och en påse bilar.......Åt upp resten på lördagen plus en massa annat....köpte dessutom glass och så fick jag se att alla marabou-nyheter anlänt till butiken och då var man bara tvungen att testa en till.....Jag är glad att jag bara köpt en då. Nej, imorgon blir det en PW innan frulle och sedan följs resten av veckan av hårdträning och nyttig kost. Vill man ha resultat får man äta därefter också!


Dagsformen.Dåligt ljus som inte tar fram de lilla rutorna ovanför magen:P



Nu ska jag fortsätta ägna mig åt teven och "kvällen är din":)

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

är du sån som har söndagsångest precis som jag ? ^^

2011-05-08 @ 10:05:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0