Veckans träning

Måndag: cardio-pulsträning 45 minuter intervall crosstrainer, plus magövningar 20 min

Tisdag: fm: styrke.bic,tric och bröst plus en magövning  samt pw 40     kv: dans-fuega 45 minuter (svettigt)

Onsdag: 30 min intervall på crosstrainern sedan crossfit-pass för magen och därefter löpbandet 15 minuter

Torsdag: fm: axlar,rygg 40 minuter samt 40 min pw     kv: dans-fuega 45 min(svettigt)

Fredag: medelgympapass -kondition med styrke 45 minuter
 
Lördag: styrke ben,rumpa och mage 40 minuter samt pw fram och tillbaka 40 min   övrigt: mycket promenader

Söndag: AKTIV VILA   promenad 60 minuter


Gym: 3 pass
cardio:5 pass

totalt:  8 pass






Nu ska vi sätta fart på magmusklerna, öka magövningarna, variera mera....mer träningsvärk osv!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0