Veckans träning



Vecka: 44


Måndag: VILA

Tisdag: Gym- biceps-triceps och bröst samt mage o eftercardio 15 minuters cross.  En och en halv timme.

Onsdag: VILA

Torsdag: VILA

Fredag: VILA

Lördag: Gym- blandpass  axlar ,rygg ,ben, rumpa och lite mage samt eftercardio- 20 minuters intervall med lutning på gåbandet. Nästan 2 timmar.

Söndag: Afrodans 45 min


Gym: 2 pass
Cardio: 1 pass
Vila: 3 dagar

Totalt: 3 pass

Övrigt : Ja vad ska man säga. Har varit mycket trött pga ny omställning, ny intryck, samt en del stress av som påverkat pga en sak som hände under veckan. Långa dagar och myckt att ta in. Har däckat vid åtta på kvällarna. Så har inte haft nån ork till träning. Kan ju tillägga att jag rört mig en massa i jobbet, cyklat mycke fram och tillbaka så nog har benen och rumpan fått jobba. Men saknar de intensiva och regelbundna passen i veckan. Får se hur de blir nästa vecka. Nu är man ledig måndag och tisdag sedan jobbar 3 dagar och därefter ledig helgen. Sedan kommer en skitjobbig vecka där jag är ledig endast en dag i veckan och så jobbar jag lång dagar i veckorna och på helgen jobbar jag tack o lov bara till tolv. Vi får se hur det går. Nog ska jag klämma in nån träning. Och jag vill så gärna orka träna på kvällen, men ska försöka orka med det ändå. Det är ju på kvällen som godingarna tränar;)

 


Kommentarer
Postat av: Christer

Ändå inte illa att hinna med den mängden träning

2011-11-07 @ 13:06:43
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Gaymasen

Ägg på burgaren förvånade mig faktiskt. Var riktigt gott. :)

2011-11-17 @ 20:45:35
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0