Trött i kroppen och värk

Helt slut i kroppen är jag. Sover ju inte tillräckligt heller. Sover väldigt hackigt. Men nu har äntligen "lingonveckan" anlänt så nu är det slut på PMS. Jag var verkligen trött när jag drog till gymmet imorse och blev lite försenad eftersom jag "fastnade" i samtal med mamma(som alltid:P). Väl på gymmet vart jag inte sugen på nåt, egentligen hade jag velat vila idag. Jag tror iallafall att kroppen ville det. Men....eftersom jag inte har så mycket liv här så visste jag samtidigt att jag skulle må väldigt bra av träning. Jag behövde ju inte köra så hårt. Tänkte jogga lite men så blir det aldrig. Det blev intervaller och 2 av intrvaller kör jag i 2 minuter. Sedan de andra sista kör jag på en minut men har högre hastighet. Sedan kör jag en extra intervall till och då halva minuten ökar jag ytterligare. Sedan varvar jag ner nån minut på samma hastighet som jag värmde upp på. Därefter blir det magövningar. Körde mycket sneda magmuskler idag. Testade en ny variant med en bänk. Funkade bra det. Men jag kände inte så mycket kontakt, besvärades dessutom av en äckelgubbe som ständigt skulle glo, fan vad jag hatar dessa! Jag måste se till å vara tidigare på gymmet så jag slipper den äckelgubben! Påminner för mycket om äckelgrannen! Usch tvi! Die die die!


Efter magövningarna ställde jag mig på crosstrainern för de sista 15 minuters efter cardio skulle jag också ta mig igenom. Tungt och trött i kroppen var jag men körde på ändå. 5 minuters vanligt tempo på lätt nivå. Sedan 5 minuter på tyngre nivå, försökte hålla mig över 99 % puls . 5 minuter vanligt tempo men ligger på 144-150 i puls.Sista minuten gör jag en intervall. Avslutar sedan med plankan alla sidor x 2.  

Nu är jag helt utslagen, så himla trött och seg. Orkar knappt göra nåt. Vill bara ligga i min mysiga soffa och chilla. Har sådan magvärk också.   

Ikväll är det heliga teve-myset för mig för då är det Bonde söker fru som sedan följs av min absoluta favorit serie- Grey's Anatomy, åh vad jag saknat den!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0