Veckans träning

Veckans träning 40

Måndag: löpintervallspass 30 minuter ( x 5 intervaller varav 2 intervaller 2 minuter) magövningarx 8 sedan crosstrainer 15 minuter varav en intervall tungt motstånd i 5 minuter. Avslutar med plankan x 2 alla sidor.

 

Tisdag: Gym: PW till gymmet 20 minuter sedan b-b-t och en mage 50 min o därefter PW hem 20 min....

Onsdag: löpintervallpass 30 minuter ( samma som i måndags) magövningar x 8 , sedan crosstrainer 15 min(samma som måndags) . Avslutar med plankan x 2 alla sidor.


Torsdag: Dans-fuega 45 min


Fredag: SJUK VILA:(

Lördag: SJUK VILA :(

Söndag: SJUK VILA:(    promenad


GYM: 1 PASS

CARDIO: 3 pass

VILA: 3 PASS PGA SJUKDOM:(

TOTALT: 4 pass








Kommentarer
Postat av: Christer

Av bilden att döma så fungerar dina upplägg väl :)

2011-10-13 @ 12:42:45
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Anonym

sv: ja det är raka marklyft, tar som satan på baksida lår:P

2011-10-16 @ 13:31:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Många skriver det. Även min vän jag träffade i helgen som har fött barn kan inte läsa min blogg längre sa hon.



Skrev om detta och mailade de som har hand om bloggen och de sa att det är något facebook-skript som inte går ihop med Internet Explorer. Så kör du IE så byt till exempelvis Firefox så borde jag funka :-)

2011-10-17 @ 13:31:49
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0