Veckans träning

Vecka 43



Måndag:   intervalllöpning 30 min x 5 intervaller   plus magövningar 20 min plus 15 min crosstrainer intervall  avslutar med planka x 2 alla sidor



Tisdag: GYM - b-b-t o 2 magövningar 50 min....pw fram o tillbaka från gymmet 20 min x 2



Onsdag: crosstrainer-intervall 30 min x 5 intervaller plus magövningar 20 min och 15 min löpning varav en
intervall  avslutar med planka x 2 alla sidor



Torsdag: dans-fuega 45 min


Fredag: morgongympa 50 min


Lördag: aktiv VILA


Söndag: GYM-supersetat- axlar och rygg samt lite ben  och 2 magövningar 60 min .Uppvärmnings-pw 20 min


GYM: 2 pass

Intervallpass: 2 st

övrig cardio: 2 pass

VILA: 1 st aktiv

Totalt: 6 pass


Övrigt:En bra träningsvecka kände av i fredags att kroppen var trött så tog välbehövlig vila i lördags och var tillbaka på banan igen på söndagen med ett grymt pass! Imorgon börjar jag mitt vikariat så nu får vi se när man hinner/orkar träna....Men det ska nog lösa sig=)

Kommentarer
Postat av: Christer

En riktigt härlig vecka :)

2011-10-31 @ 10:44:02
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Träningsblogg

Vilken intressant träningsblogg du har. Vore kul om du la till den med de andra träningsbloggarna på http://styrketraningsprogram.weebly.com/traumlningsbloggar.html. Lycka till med träningen även i fortsättningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0