En HEL ****#¤%&/() centimeter!!!

Japp, då var det som jag misstänkte och KÄNDE! Under den hela månad som jag VILADE från all träning så lade jag på mig en centimeter i midjan. Det svider kan jag dock säga. Dock vet jag inte exakt om jag lade på mig mer då jag inte mätte mig direkt. Därför kan jag tyvärr inte se om jag hunnit tappa nån dm sedan jag började träna igen. Men det tvivlar jag. Där ser man, det går fan mycket fortare att lägga på sig än att tappa. Den där jävla midjan tog en EVIGHET för att få i form medans man knappt hinner blinka förrän man lagt på sig. Nu har jag tränat regelbundet i snart en månad, lika länge som det tog att lägga på sig en centimeter. Och träningen har inte gått så bra heller då jag jag mått psykiskt dåligt och haft/har inre stress. Men idag vaknade jag ÄNTLIGEN med nya krafter och vilket gympass det blev. Svetten rann....tunga vikter men få reps och därefter efter-cardio i 20 minuter.

Sedan har jag fått uträtta lite ärenden. Så fort det lugnar ner sig med eknomin och jag har koll igen så lär resultat på träning också komma fram. Får inte heller sova ut för katt #¤%&&#" ! Han har fan ingen ro i kroppen! Jäkla dampkatt!


Nepp det är bara att kämpa på! Håller på att tvätta, ska snart springa ner i källaren igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0