Det är bara att ta tjuren vid hornen

och det är precis vad jag gjorde. Hur mycket det än tog emot att ta sig till gymmet med lätt huvudvärk och illamående. Men trots det ville ändå kroppen röra sig, kroppen längtade efter endorfiner! Musklerna ville arbeta. När jag ställde mig på löpbandet och benen började springa kände jag att detta passet blir bra. Benen ville bara springa och jag kände att jag kunde pressa mig ännu mer i dagens intervallpass. Jag vilade endast en minut mellan intervallerna....Det blev lite tabata-intervaller....sprang mellan 15 km/h och 11 km/h när det sedan började närma sig slutet fick jag öka vilan till 2 minuter .....Men jag körde slut på benen. Det blev några magövningar efteråt och sedan efter-cardio på crosstrainern i 15 min som avslut. Även där intervall....5 minuter tungt motstånd och 10 minuter lätt motstånd.  Imorgon är det dans!:) Funderar på att ta ett intervallpass på fredag också.......innan jag ska vara på AF klockan elva. Då blir det mycket tidigt:)


Ibland kräver kroppen lite paus från träning när man börjar tappa suget. Men nu är suget tillbaka igen! :)

Kommentarer
Postat av: Ferdinand

Jag är redo!

2012-04-17 @ 17:19:13
Postat av: Greta

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

Svar: Hej Greta!Tack! Det är inte jag som gjort nåt. Jag har helt enkelt fått hjälp av min kära kusin Michaela. Hon är jätteduktig! Hon finns under mina länkar som coolamichaela.blogg.se
Cecilia Brandt

2012-09-10 @ 12:42:27
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0