Veckans träning

Vecka 32

Måndag: Gym: biceps och bröst 60 min                         promenad 90 min

Tisdag:fm: Cardio: Intervall på crossen 30 min plus mage               kv:promenad 90 min

Onsdag: Gym: ben och rööv   60 min  

Torsdag:  Gym: rygg och triceps  60 min       plus mage   

Fredag: Aktiv vila promenad 90 min

Lördag: Gym: axlar framsida och baksida samt mage   

Söndag: VILA 


Gym:4 pass
Cardio: 4 pass( varav 1 intervallpass)
VILA: 2 pass(varav 1 aktiv vila)  

Totalt: 8 pass  

Övrigt: Jag är mycket nöjd med att fått ihop 4 gympass! Men lite mer pulsträning kanske....Det var tänkt att jag ska kört ett pulspass idag men blev inte tid till det. Men vem vet, kanske blir det nåt lite senare om dagens planer blir ändrade.   

Kostmässigt så har det gått bra i veckan tills fredagskvällen kom och var hemma hos päronen, blev både hamburgare, pommes och sedan godis på det. Har haft sådant enormt chokladsug den senaste tiden men idag fick jag svaret på det. Tant röd:P Har hemsk PMS också så skönt att den kommit nu. Men ska bli bättre med kosthållningen på helgerna, det går inte att vräka i sig i sådana mängder som jag gör.             


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hehe tack för alla kommentarer ^^

2012-08-13 @ 13:01:33
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0