Veckans träning!

Vecka 5


Måndag:  fm: pw 20 min GYM: bröst,axlar   pw 20 min                        kv: dans-fuega 45 min  

Tisdag: fm: intervallpass crosstrainer 30 min plus mage 30 min            kv: GYM: biceps,triceps, rumpa 60 min , 15 min efter-cardio

Onsdag: GYM: rygg,baksida axlar    60 min 

Torsdag:  GYM: ben och rumpa plus 20 minuter intervall crosstrainer

Fredag: VILA

Lördag: intervalllöpning 30 min , mage 15 min

Söndag: GYM: framsida axlar och rumpa/lite ben 60 min


Cardio: 3 pass

Styrketräning: 5 pass

Vila: 1 st

Totalt: 8 pass


Övrigt: NÖJD! Bra träningsvecka! Det gäller å passa på att köra så mycket man kan när man är ledig! Kosten däremot är jag inte nöjd med. Och funderar på att byta ut dans-fuegan på måndagar till ett hårdare pass.



Det börjar ta sig med formen på axlarna:)


Fokus just nu är rumpan och axlar! Magen tränas i många övningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0