Tränings-funderingar

Sitter här denna kväll och funderar på om jag ska köra dubbelpass på fredag. Så fort jag är ledig ska jag köra två pass. Idag kunde jag ju gjort det. Eftrersom jag inte hinner till gymmet på lördag blir det vilodag, ogillar vilodag egentligen men eftersom jag jobbat och SÄKERLIGEN inte fått tillräckligt med sömn då jag har skitungar till grannar som SÄKERLIGEN kommer att festa, just den helgen jag jobbar, typiskt!  Gymmet stänger klockan 19.00 på fredagar,störigt. Ska även hinna med och städa och handla....så det är upp tidigt som gäller, iväg och köra ett intervallpass eller ett grupppass. Funderar på biceps och triceps imorgon samt lite cardio efter. Och på fredagmorgon- medelgympapass eller intervaller och på kvällen rygg och baksida axelpass. Och vila på lördag. Så får det bli.


Undrar hur jag ska få bort bukfettet till det här....Mycket cardio varvat med tung styrketräning är nog svaret och ENBART protein på kvällen. Yes....inte ens någon frukt på kvällen. Alltså detta gäller på vardagarna , sedan på helgen kan jag lyxa till det med frukt,nötter och lite mörk choklad.




Nepp, nu blir det borsta gaddarna och sedan hopp i säng! Jobbet kallar imorgon! Natti ^^

Kommentarer
Postat av: jon

Bikinilinjer mitt i vintern! Solarieöarna? :)



Magen ser bra ut på den här bilden, det blir ju aldrig perfekt när man sitter ner. Ställ dig upp och flexa lite så sitter säkert rutorna där. Har du funderat på att experimentera lite med dit schema och se hur kroppen reagerar, nu när du blir frisk? Det är ju lätt att man hamnar på en platå.



Mycket cardio i all ära, men cardion tar också mycket energi från styrketräningen även om det inte känns så. Om du drar ner cardion till ett pass per vecka och ersätter den med styrkepass, så håller du uppe förbränningen och konditionen, men ställer in kroppen på att den behöver energi för att bygga muskler. Jag tror det skulle vara värt att testa!

2012-03-01 @ 14:41:15
Postat av: jon

Okej, jag är en idiot haha.. det där är ju din semesterform som du vill tillbaka till? Tänkte väl att det inte fanns nåt fett att ta av där :p

2012-03-04 @ 20:21:19
Postat av: Cilla

Jon:Oj, jag har missat vissa kommentarer. Jodå denna formen jobbar jag på nu och ska tillbaka till, är på god väg nu också:)

2012-07-25 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0