Tungt pass

Jag har kommit in i en kass-sömn-period och OGILLAR det! Detta påverkar min prestation på gymmet, jag vill prestera mitt bästa!  Jag drar till gymmet varje dag efter jobbet, kör styrketräning, de dagar som jag inte har enbart cardiopass dagen efter kör jag enbart styrketräning.  Idag är jag ledig och då passar jag på att köra intervallspass. Jag har varit rädd för att springa men idag tog jag mig igenom.

Dagens cardiopass: Löpintervallpass 30 minuter- uppvärmning 5 min- 10 km/h  5 min- 10,6 km/h  2 minutersintervall 14km/h  VILA 10-11 km/h  2 1/2 minut  2 minutersintervall 14 km/h   VILA- 3 minuter 10,6-11 km/h - 2 minutersintervall 14 km/h VILA 3 minuter 11 km/h  1 1/2 minutersintervall 14 km/h och 1/2 minutsintervall 15 km/h VILA 1 minut 12 km /h   sista intervallsminuten, halva 15 km/h och halva 16 km/h , Nedvarvning 2 minuter 10km/h

7 magövningar   x 4 set  30 min

Imorgon är det styrketräning- rygg och baksida axlar, drar in lite biceps och triceps tror jag för att få med hela kroppen denna vecka:)

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra pass!

2012-01-25 @ 16:02:27
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0