Är det bara jag?


Som förlorar kontakten med sina vänner så fort de bildar familj? Det är samma sak helatiden. Jag drar nog mig undan omedvetet för att jag är rädd, rädd för hur man beter sig inför ett barn. Ett barn ser rakt igenom dig. Nej, tycker inte om barn....usch. Jobbigt. Har erfarenhet av ungar på dagis, inte skoj. Undantaget var dock åldersgruppen 1-2 år, då är de otroligt söta, börjar lära sig prata osv. Det är gulligt:) Hur som helst. Tråkigt att vänskap ska glida ur händerna på en.... Men så är det. Man lever två olika liv. Jag har inte ens en karl. Hur enkelt är det då att engagera sig i någons unge. Jag har inget intresse av barn. Kanske inte så kontsigt heller. Jag känner mig inte ens så gammal som jag är.
Nej, jag har mitt liv, min träning, jobbet och vänner som delar samma liv som mig, typ:)


Nu till träning: Jag har slaravat en längre period, det har hänt mycket motgångar på sista tiden som gjort att träningen och karaktären har dalat. Men nu när det lugnat sig lite(inte helt borta och jag önskar att jag bara hade träning, jobb och vänner att tänka på). För det är det jag orkar med just nu. I träningen hämtar jag styrkan, träningen får mig att må bra, sova bättre. Därför är det viktigt att jag nu inte skjuter upp träningen längre utan kör regelbunden träning som jag gjorde förr trots att jag inte får sova tillräckligt (pga jobbiga grannar IGEN, suck). Men det är bara att gilla läget. Jag får lära mig acceptera att när man bor i hyreshus tillsammans med socialfall får man räkna med att det kan förekomma oväsen.

En vecka har gått då jag skärpt mig med kosten och träningen. Hade vilodag i söndags och åt lite för mycket på kvällen, nötter, matbullar och popcorn.Har varit duktig under resten av dagen men så blev jag inte mätt på kvällen, bara fortsatte äta, vilket resulterade i en uppsvullen mage. Började veckan med ett intervallpass, oavsett hur svullen magen är, inget stoppar mig nu, förutom sjukdom....men får hoppas att jag håller mig frisk ett bra tag nu. Är så förbannat trött på att vara sjuk. Jag var påväg att komma i form i början av året men så blev jag sjuk och deppig för att jag inte kunde träna på en hel vecka och instället tröståt jag en massa skit och sedan fortsatte det. Jag flyttade, det hände en grej där jag bodde så polisen blev inblandad. Jag hade ett helvete på jobbet osv....och när jag väl flyttat till det nya, så hinner jag bara bo i en månad tills nästa "skit" inträffar. Men nu....nu kör vi igen. Jag ska tillbaka till den formen jag hade våren 2011, jag ska trivas med min form igen för det gör jag inte nu. Men det är bara å kämpa på. Kämpa sig igenom intervallpassen.







Vad fan hände med texten??? Hur får jag den större? Nåja.



Förra veckans träning:

måndag: Löptur med infall av benstyrka 40 min

Tisdag:Styrka: axlar, framsida och baksida axlar samt lite rumpa

Onsdag: intervaller på löpbandet 30 min   mage 15 min

Torsdag: Zumba fitness och powerstrip

Fredag: Styrka: rygg, triceps och biceps  plus lite rumpa

Lördag: intervaller på löpbandet 30 min plus mage 15 min

Söndag: VILA


Bra vecka! Nu fortsätter vi så här men fler gympass än danspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0